понеделник, 15 април 2013 г.

Защо :?
Здравейте! Казвам се Катерина и съм на 17. Вече 10 години уча в 134 СОУ "Димчо Дебелянов" и съм активен член на еврейската общност в България още от 1-ви клас. Имам десетки хобита, като най-обичам да чета книги от всякакви жанрове, да гледам филми на голям екран и да бъда с приятелите си. Тренирам Таекуон-До от близо 11 години и съм черен колан, I дан. Като цяло, бих казала, съм невероятно земен човек, макар и не най-позитивният и въпреки това, когато съм в настроение, мога да бъда изключително приятен събеседник. Имам страшно високи цели за в бъдеще и сега съм се настроила изцяло в постигането им...
Бих могла да продължа да пиша за себе си още с часове, но се съмнявам, че ще има полза. И тъй като винаги съм искала да стана писател (поради липса на талант, тази ми мечта умря), реших да се заема с направата на блог, свързан с мен и моето семейство, като така хем ще имам възможност да разуча повече за рода си, хем ще мога да споделям неща, които ме вълнуват (а и мисля, биха ви се сторили интересни)...

Няма коментари:

Публикуване на коментар